// Gadis Semasa ♥



Le Gadis

Photobucket

Hello people,

I'm Nurul Ain Khairi . You can call me Ain . 13 years old . Sekolah Seni Johor Bahru . This is my new blogskins :). Hope you guys like my new blogskins :) . But the way, thanksyou for visit my blog and following my blog :D


and
Le Credits


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin

Tahun Baru :')
Thursday 29 December 2011 | 0 comments


Peace yaww . Assalamualikum semua . Sape tak jawab dosa kay . Nampak tak gambar kat atas tu ? Sape tak nampak memang dia buta lah kan . Kemain besar lagi gambar tu tapi tak nampak . Malam nie tepat pukul 12:00 malam sudah New year . Hewhew . Selamat tahun baru guys . I hope you will nice to me kay :') . Jangan nakal-2 tau . Azam aku tahun nie ialah belajar bersungguh dekat asrama johor tu . Itu je yang aku nak . Aku taknak main-2 dah . Hiihi . #konon . Aku rasa mesti semua org ada azam dia sendiri kan untuk tahun baru nie . Tak kan lah takde . Sembang lah tu . Hihihi . atau ada org taktau nak tahun baru dah . Tak tengok calendar kah? Hahah . Kay sampai sini sajalah . Kalau ada jodoh kita bertemu lagi kay :') . Hihii . Aku merepek apa pun aku pun tak tau lah . Kay bye . Please be nice with me kay 2012 :') . And 2011 , I will miss all my memory with you kay :') .


Older Post | Newer Post