// Gadis Semasa ♥



Le Gadis

Photobucket

Hello people,

I'm Nurul Ain Khairi . You can call me Ain . 13 years old . Sekolah Seni Johor Bahru . This is my new blogskins :). Hope you guys like my new blogskins :) . But the way, thanksyou for visit my blog and following my blog :D


and
Le Credits


skins by : Simple
editor Gadis Semasa : Fahmi Nordin

Skype oh skype :-)
Monday 26 December 2011 | 0 comments

Hai assalamualikum semua . Kamu semua sihat? saya sihat-2 belaka je :-) Semalam saya skype dgn budak nie . Kitaorg sebenarnya baru balik dari alamanda . Kitaorg tengok cerita Satu Malam Kubur Beerasap . Hikhik . Kelakar cita tu . Aku dgn dia pakai baju merah sama . Aku takttau pula yang dia nak pakai baju warna merah . Hewhew . Pastu lepas balik dari alamanda tu . Kitaorg terus online . Sama lagi . Kitaorg tak pergi mandi pun . Malas . Hee :D . Kisah pula aku .

Kitaorg skype sampai pagi . Haha . Kitaorg . Tidur lambat . Macam org besar kan kitaorg nie tidur lambat? talk remaja lah kalau tidur awal kan? haha . MErepek je kerja aku nie . Kitaorg skype jawabnya . Tangkap gambar jelah . Haha . Nie hasilnya . Tengok kat bawah tu :-)









Hiiii. Cun tak? Bukan aku. Yg pakai yang pakai baju elmo tu haha. Nak ngorat? Ngorat kay . Dia always single. Masih menuggu seorang jejake yang sweet . Hewhew okay baiiii :*



| Newer Post